Reparatieverzoek

Als huurder kunt u met een reparatieverzoek terecht bij Daal en Berg. Een mankement kan een bouwkundig probleem zijn, maar ook een probleem met uw CV, de elektrische installatie of het riool.

U kunt contact opnemen op de volgende manieren:

Heeft u een reparatieverzoek of een melding van een probleem neem dan contact op via info@daalenberg.nl, of bel met 06-18078944.

Doordeweeks van 9.00 tot 17.00 is dit telefoonnummer bereikbaar. In spoedgevallen (denk aan lekkage of een andere klacht die directe actie vereist) kunt u tevens buiten kantooruren bellen met dit nummer.

Voor CV storingen is het ook mogelijk om direct contact op te nemen met Kees van Dijk (Van Dijk & Zn) tussen 8:30 en 9:00 op 070-3454550 of per email via: vandijkenzn@hetnet.nl

Vanaf 1 januari 2024 heeft Daal en Berg geen doorlopend contract meer voor rioolverstoppingen. Zie boven voor contactinformatie.

Verantwoordelijkheden huurder

Niet alle reparatieverzoeken vallen onder de verantwoordelijkheid van de Woningbouwvereniging. Er zijn ook zaken waar u als huurder zelf voor verantwoordelijk bent. Op de website van de Rijksoverheid kunt u een overzicht vinden wie waar verantwoordelijk voor is:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/huurwoning/vraag-en-antwoord/onderhoud-huurwoning